REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ: DIČ: Poznámky: Zpáteční adresa pro zaslání zboží:(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) |
Kontaktní osoba: Telefon: E-mail:
|
Reklamované zboží:Datum nákupu: (Datum vystavení faktury) Číslo faktury: |
Podrobný popis závady: **) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace. Návrh způsobu řešení reklamace: |
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího. 2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu. Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________ |
Prodávající:KVAK EVENTS s.r.o., Písečná 781/29, 500 09 Hradec Králové, IČ: 09023879
Reklamované zboží zašlete na adresu: KVAK EVENTS s.r.o., Sabina Kvak, Švehlova 441, 500 02 Hradec Králové, spolu s kopií prodejního dokladu.
Datum přijetí reklamace: Reklamaci vyřizuje: Vyjádření k reklamaci:
Datum: __________________ Podpis prodávajícího: _________________
|